اعلام حمایت مدیریت شهری از استقلال و پرسپولیس؛ سرخابی‌ها دارای ورزشگاه می‌شوند

تهران (پانا) - در جلسه‌ای که با حضور شهردار تهران و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برگزار شد بر حمایت مدیریت شهری از این دو باشگاه مردمی شهر تهران تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام حمایت مدیریت شهری از استقلال و پرسپولیس؛ سرخابی‌ها دارای ورزشگاه می‌شوند

روز گذشته جلسه مشترکی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس، مصطفی اجرلو مدیرعامل استقلال، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس درخواست های خود از جمله واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به این دو باشگاه را مطرح کردند.

در ادامه محمد اخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی در خصوص جلسات مشترک با دو تیم استقلال و پرسپولیس بهترین اقدام برای حمایت از این دو تیم مردمی در ازای زمین هایی که قرار است وزارت ورزش در ورزشگاه تختی به شهرداری به منظور ساخت ایستگاه مترو و نیز بزرگراه شهید شوشتری تحویل دهد را واگذاری این دو ورزشگاه به صورت تهاتر به وزارت ورزش و دو تیم استقلال و پرسپولیس دانست.

همچنین آخوندی خواستار امضای تفاهم نامه ای بین وزیر ورزش و شهردار تهران شد تا موضوعات مختلف حوزه ورزش و مسائل مربوط به باشگاه های استقلال و پرسپولیس در آن دیده شود.

در ادامه این جلسه علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که شهرداری آماده است که در ظرف مدت یک هفته تفاهم نامه ای را با وزارت ورزش امضا و ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید کاظمی را در ازای توافقات مربوط به بخش های دیگر از جمله زمین های ورزشگاه تختی به این دو باشگاه مردمی منتقل کند.

در این جلسه مقرر گردید تا مقدمات این رویداد و روال قانونی مورد نیاز آن در شهرداری و وزارت ورزش انجام و طی مدت کوتاهی انتقال مالکیت این دو ورزشگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار