نمایشگاه مد و لباس بانوی ایرانی در قائمشهر

قائمشهر (پانا) - همزمان با روز عفاف و حجاب، نمایشگاه مد و‌ لباس بانوی ایرانی‌ در محوطه شهرداری شهرستان قائمشهر برپا شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مد و لباس بانوی ایرانی در قائمشهر

مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه کربلای مازندران گفت: همه‌ساله به‌ مناسبت هفته عفاف و حجاب سازمان بسیج کارگران و با همکاری مجموعه های مرتبط در سراسر استان، حوزه‌های مقاومت و شورای خانواده اقداماتی را در خصوص برنامه‌های عملیاتی عفاف و حجاب برگزار می کند.

سید جواد حسینیان گفت: در نمایشگاه امسال، پوشاک ایرانی، صنایع دستی و فرش با قیمت و کیفیت مناسب، همراه با دوخت رایگان چادر و مقنعه عرضه می شود.

حسینیان افزود: علاوه بر این، جشنی به میزبانی شهرداری قائمشهر برگزار می شود و برنامه‌های متنوعی همچون تقدیر از بانوان مراکز صنعتی استان را داریم.

وی عنوان کرد: در تولید چادر و البسه اسلامی در مازندان تولیدات گسترده‌ای نداریم؛ اکثر تولیدات ما محدود به استان است. ولی سعی کردیم مشکلات و موانعی که افراد در حوزه تسهیلات، مجوزها و سایر موضوعات دارند در حد بضاعت خودمان حل کنیم.

حسینیان بیان کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها از تولیدکنندگان کوچک و محدود که کار تولید انجام می‌دهند حمایت کنند تا چرخ زندگی این عزیزان بچرخد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قائمشهر نیز در گفت و گو با پانا گفت: این نمایشگاه سی غرفه دارد و هدف آن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و البته این‌ نمایشگاه ها باید در طول سال برای شهروندان برگزار شود.

بیشتر غرفه داران انتظار تبلیغ بیشتر و دیده شدن کارهایشان را داشتند.

یکی از غرفه داران به ما گفت:«اولین تولید کننده هد دست دوز با سنگ کاری در استان و کشور هستم، نخست برای استفاده شخصی خودم تولید کردم ولی آن قدر استقبال زیاد بود که تصمیم گرفتم تولید این کار را برای یک کسب و کار انجام دهم.»

دانش آموز خبرنگار: آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار