آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران با همکاری ستاد غدیر برگزار می‌کند

کاروان بزرگ شادی مردمی به‌مناسبت عید سعید غدیر

تهران (پانا) - آموزش و پرورش منطقه12 با انتشار اطلاعیه‌ای از برپایی کاروان بزرگ شادی مردمی غدیر با همکاری ستاد غدیر این منطقه در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 تیرماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کاروان بزرگ شادی مردمی به‌مناسبت عید سعید غدیر

بر اساس این اطلاعیه، کاروان شادی غدیر در ساعت 17:30 بعداز ظهر روز یکشنبه در مسجد چهارده معصوم (ع) خیابان 17 شهریور تهران گردهم آمده و پس از گذر از کوچه شهید بدیع‌زادگان، مسجد امام حسین (ع) ، خیابان شهید سادات، خیابان شهید ناطقی، مسجد میر فخرایی، مسجد اباذر و مسجد خیر، برنامه‌های خود را در میدان شهدا به پایان می‌رساند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این کاروان در ساعت 10 صبح روز دوشنبه مصادف با عید سعید غدیر در مسجد میرفخرایی خیابان شهید ناطقی تشکیل و پس از عبور از میدان ابن‌سینا، مسجد فخرآباد، خیابان شهید مشکی، خیابان کلهر، خیابان خدایی، منزل شهید صیاد خدایی و خیابان مجاهدین اسلام در مسجد شفایحیائیان به کار خود پایان خواهد داد.

در اطلاعیه کاروان بزرگ شادی، ائمه جماعات و بسیجیان مساجد: اباذر، امام حسین (ع) ، چهارده معصوم (ع) ، خیر، شفایحیائیان، فخرآباد و اهالی محل، شهرداری و آموزش و پرورش منطقه12 به عنوان اعضای ستاد غدیر محله معرفی شده‌اند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار