تجلیل از یک‌هزار نفر از مقام آوران برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در کازرون

کازرون (پانا) - در مراسمی از نزدیک به یک هزار دانش‌آموز، همکار فرهنگی و عوامل اجرایی ممتاز در فعالیت‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی شهرستان کازرون از جمله مسابقات المپیاد رویش، مناظرات دانش‌آموزی، مجمع و مجلس دانش‌آموزی، دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا مدارس کازرون تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از یک‌هزار نفر از مقام آوران برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در کازرون

کارشناس تشکیلات فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در این مراسم گفت: برنامه‌های سازمان دانش آموزی با توجه به رویکرد آن چند ماهی است که کاملا دانش‌آموز محور شده و از عید نوروز تمام برنامه‌های این سازمان را این‌گونه به اجرا رساندیم. ما به دانش آموزان اعتماد کردیم و در عید نوروز در بحث رادیو اردو در آنجاهایی که مسافران نوروزی بودند پایگاه‌های خود را فعال کردیم و شاهد موفقیت دانش آموزان بودیم.

اکبر ابراهیمی، با بیان اینکه تلاش دانش‌آموزان، حمایت اولیاء و همراهی مدیران، مربیان پیشتاز موجب شکل‌گیری این موفقیت‌ها است، افزود: افتخارآفرینی دانش‌آموزان کازرونی در عرصه‌های مختلف موجب مباهات مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان است و برگزاری مسابقات المپیاد رویش، مناظره، مجمع و مجلس دانش‌آموزی از جمله عوامل پویایی و نشاط در مراکز آموزشی و عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

ابراهیمی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و تقویت روحیه آنان در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم با این چنین فعالیت‌هایی، دانش‌آموزان را برای گذراندن اوقات فراغت خود به کلاس‌های تابستانه سازمان دانش‌آموزی ترغیب کنیم و در سال های آینده شاهد حضور هر چه بیشتر دانش‌آموزان در مسابقات سطح شهرستان، استان و کشور باشیم.

وی ادامه داد: شهرستان کازرون در برگزاری پویش‌ها جزء شهرستان‌های برتر است و با نواحی چهار گانه شیراز به رقابت می پردازد و این نتیجه زحمات دانش آموزان، اولیا و مربیان پیشتاز است.

همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مسابقات المپیاد رویش، مناظره، مجمع و مجلس دانش‌آموزی و برگزاری پانا مدارس کازرون در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری این شهر برگزار شد و سرود «سلام فرمانده» توسط گروه سرود دبستان تمام تشکیلاتی سما واحد کازرون به اجرا درآمد، همچنین در این مراسم پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت این شهرستان توسط نماینده ولی فقیه در کازرون افتتاح شد.

عکاس و خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار