اعلام اسامی برگزیدگان هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در فارس

شیراز (پانا) - پس از دو روز رقابت دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و ابتدایی در دو بخش دختران و پسران، هفتمین دوره مسابقات استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش، به پایان رسید و نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در فارس

در رشته لیوان چینی مقطع ابتدایی، دوره اول گروه دختران لیلی جاویدی از مرودشت، یاسمین همتی از مُهر و کوثر حیدرنژاد از فرگ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در گروه پسران دوره اول مقطع ابتدایی نیز، ابوالفضل دولت‌آبادی نژاد از نی‌ریز، آرش ایران‌زاد از ناحیه 4 شیراز و سپهر جلیلی از جهرم به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

در بین دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی نیز نازنین زهرا حسینی از آباده، هدیه جعفری از کازرون، ضحی شریفی‌نیا از نی‌ریز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم در لیوان چینی شدند و در گروه پسران نیز دوره دوم ابتدایی، ابوالفضل منصوری از کازرون، محمدرضا ارجمندپور از ناحیه دو شیراز و امیرمحمد زارع از مرودشت نیز مقام‌های اول تا سوم رشته لیوان چینی را از آن خود کردند.

در بین شرکت‌کنندگان مقطع متوسطه رشته لیوان چینی نیز در گروه دختران، سایا دهقان از فسا، هستی ابراهیم اکبرزاده از ناحیه یک و فاطمه اژدری از ناحیه 2 شیراز به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند و همچنین در گروه پسران، متین توانا از ناحیه 3 شیراز، سینا اکبری اصطهباناتی از استهبان و محمدجواد حامدی از ناحیه 4 شیراز مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

همچنین در رشته جنگا در گروه دختران مقطع متوسطه به ترتیب آوا آردل از لامرد، زهرا ثابت اقلیدی از اقلید و پردیس وکیلی از ناحیه 2 شیراز مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند و در گروه پسران نیز دانش‌آموزان آرشام کاظمی و محسن تباک از ناحیه 4 شیراز و ابوالفضل رحمتی از اقلید حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دوره اول نیز در گروه دختران، یکتا کریمی از ناحیه یک شیراز، یلدا هدایت از کازرون و مائده آقاشیری از اقلید به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم رشته جنگا شدند و در گروه پسران نیز رضا برج‌ثریا از فرگ، محمدطاها غفاری از ناحیه یک شیراز و امیرسام آرایش از خرامه حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

در بین دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره دوم مقطع ابتدایی نیز درگروه دختران، دایانا اژدری از کازرون، آیدا علیزاده از مرودشت و فاطمه سادات موسوی از ناحیه 4 شیراز به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند و در گروه پسران نیز امیر مهدی قربانی از ناحیه 2 شیراز، آرتین بُدنام از ناحیه یک شیراز و امیر مهدی نجفی از آباده به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات جنگا شدند.

در رشته مکعب روبیک نیز در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در گروه دختران، فاطمه اکبر زاده از ناحیه 2 شیراز، حدیث خوری از لارستان و آیدا فروردین از ناحیه یک شیراز به ترتیب موفق به ثبت بیشترین رکورد این مسابقات شدند و در گروه پسران حسین کاظمی میرکی از مشهد مرغاب، علیرضا صحرائیان از ناحیه 2 شیراز و محمد مهدی فاتح از ناحیه 4 شیراز ، با ثبت بیشترین رکورد حائز رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

همچنین در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دوره دوم در گروه دختران، النا امینی و کیانا آقاجری از ناحیه 2 شیراز و آیلین کامل‌فر از ناحیه 4 شیراز و در گروه پسران نیز رضا فاخر از جهرم، محمد مهدی طاهری از لارستان و حسین اسلامی از ناحیه 2 شیراز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته مکعب روبیک را در بین شرکت‌کنندگان کسب کردند.

همچنین در رشته اتللو مقطع ابتدایی دوره دوم در گروه دختران، زهرا عظیمی ناحیه 4 شیراز، زهرا رشیدی از کامفیروز و زهرا افشاری از کازرون و در گروه پسران نیز به ترتیب سید امیر علی حسینی از ناحیه 2 شیراز، عبدالکریم عیدی از اوز و سید حسین هاشمی از ناحیه 4 شیراز مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در مقطع متوسطه نیز در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه نیز در گروه دختران، نگار رئیسی از مرودشت، زینب باقری از آباده و زهرا کشاورز پور از ناحیه 3 شیراز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات شدند و آریا سرحدی از ناحیه یک شیراز، محمد حسین عیدی از اوز و علی رمضانی از کازرون در گروه پسران این رشته حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته پنتاگو نیز در مقطع ابتدایی دوره دوم نیایش فریدونی از ناحیه یک شیراز، کیانا کامکار از ناحیه 4 شیراز و زهرا شکری از ناحیه یک شیراز در گروه دختران و آرش خضری از کازرون، محمد جعفرپور و ابوالفضل فکرآزاد از فرگ در گروه پسران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

مریم مفرد از کازرون، فاطمه سخنور از ناحیه یک شیراز و مبینا نعمت‌اللهی از آباده در گروه دختران مقطع متوسطه و همپنین در گروه پسران علیرضا دهقانیان از ناحیه 4 شیراز، مهدی کشاورز از مرودشت و حمیدرضا رستگار از آباده به تفکیک رتبه‌های اول تا سوم رشته پنتاگو را از آن خود کردند.

هفتمین دوره از مسابقات استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در روزهای ۳۰ دی‌ماه و یکم بهمن ماه و با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت‌کننده در شیراز برگزار شد و شرکت‌کنندگان هر مقطع در دو گروه دختران و پسران و در رشته‌های اتللو، پنتاگو، جنگا، مکعب روبیک و لیوان چینی با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار