در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی استان کردستان:

رئیسی: لحظه‌ای از ضد انقلاب غافل نشوید

جامعه اطلاعاتی کشور برای خشکاندن ریشه های فساد کوشش کند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری گفت برای خشکاندن ریشه‌های فساد بکوشید و لحظه‌ای از ضد انقلاب غافل نشوید.

کد مطلب: ۱۲۹۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: لحظه‌ای از ضد انقلاب غافل نشوید

‌آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان کردستان از نمایشگاه دستاوردها و اقدامات جامعه اطلاعاتی در محل اداره کل اطلاعات استان کردستان بازدید کرد و با توضیحات کارشناسان و مدیران در جریان فعالیت نهادهای اطلاعاتی استان در زمینه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، رییس جمهوری باحضور در میان جمعی از کارکنان اداره کل اطلاعات کردستان، ضمن تقدیر از اقدامات و مجاهدت‌های بعمل آمده از سوی این عزیزان، گفت: برای خشکاندن ریشه های فساد بکوشید و لحظه‌ای از ضدانقلاب غافل نشوید.

‌رئیسی در ادامه گفت: هشدار دادن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی لازم است اما کافی نیست بلکه باید مجدانه برای پیشگیری از وقوع فساد و ناامنی اقدام کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی همچنین شامگاه روز جمعه در پایان سفر دولت مردمی به استان کردستان با حضور در باشگاه افسران سنندج ضمن زیارت قبور شهدام گمنام مدفون در این محل با توضیح فرمانده سپاه استان در جریان تاریخچه این یادمان دوران دفاع مقدس قرار گرفت.

رئیس جمهوری همچنین در حاشیه این بازدید با همسر و فرزند سردار شهید محمود امان‌اللهی از نزدیک گفتگو کرد.

باشگاه افسران سنندج یکی از نمادهای مقاومت و ایستادگی پیشمرگان مسلمان کُرد در استان کردستان است که در سال ۱۳۵۹ به مدت ۲۲ روز در محاصره تعداد زیادی از عوامل گروهک‌های مختلف ضد انقلاب اعم از کومله، دموکرات، چریک‌های فدایی خلق، اقلیت، اکثریت، پیکار، رنجبران، و ده‌ها گروه مزدور دیگر قرار گرفت اما با مقاومت جانانه چند ده نفر از رزمندگان اسلام اجازه سقوط این منطقه مهم و مشرف به شهر سنندج را به عناصر ضد انقلاب نداده و سرانجام از محاصره خارج شدند.

مزار مطهر پنج شهید گمنام، به همراه پیکر پاک و مطهر شهیدان «عدنان مردوخی» از پیشمرگان مسلمان کُرد و «محمدرشید احمید» از درجه‌داران ارتش جمهوری اسلامی ایران که هشتم اردیبهشت ۱۳۵۹ در مقابل ضد انقلاب به شهادت رسیدند، در باشگاه افسران سنندج قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار