پیام تسلیت سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت شهادت امام محمد باقر

اصفهان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان طی پیامی هفتم ذی الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت شهادت امام محمد باقر

اکبر رحمتی عنوان کرد: إنَّ جَمیِعَ دَوابِّ الأرضِ لَتُصَلِّی عَلی طالِبِ العِلمِ حَتَّی الحِیتانِ فی البَحرِ.امام محمد باقر (ع)

هفتم ذی الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) است که نمونه کامل علم و زهد بوده و نام گرانقدرشان همواره بر تارک فرهنگ شیعه می درخشد.

این امام همام با بنیان گذاری نهضت علمی علوی بر غنای گنجینه دانش مسلمانان افزوده و فصل جدیدی را فرا روی تاریخ اسلام گشودند.

حضرت امام محمدباقر(ع) با ایجاد این نهضت در جهان اسلام، تاثیر بسزایی در ترویج مکتب شیعه و گسترش علوم نبوی داشتند و شاگردانی که در مکتب آن امام بزرگ پرورش یافتند سال ها عهده دار اشاعه فرهنگ دینی و انتقال آن به نسل های پس از خود بودند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه پنجمین بحر کرامت و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر (ع)، را به محضر امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری و فرهنگیان شریف استان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم.

امید است نسل جوان و آینده ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت طلبی آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار