یک قهرمان کشوری کاراته و ژیمناستیک در گفت‌وگو با پانا:

آرزویم آموزش به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بهزیستی است

کرج (پانا) - یک قهرمان کشوری کاراته و ژیمناستیک که دارای مقام‌های بسیاری در سطح کشور، آسیا، اوراسیا و ... است عنوان کرد آرزویش آموزش کاراته و ژیمناستیک به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آرزویم آموزش به کودکان بی‌سرپرست و  بدسرپرست بهزیستی است

سارا خزائی، ژیمناستیک کار کرجی در گفت‌وگو با پانا گفت: «متولد سال ۸۴ و محصل در رشته تجربی هستم که علاقه بسیار به ورزش باعث شد از ۵ سالگی ژیمناستیک را شروع کنم. پس از دو سال در کنار ژیمناستیک، کاراته را هم نیز آغاز کردم و در هر دو رشته آموزش های لازم را می دیدم تا اینکه در ۱۴سالگی مدرک دوره مربیگری ژیمناستیک را دریافت کردم. بعد از یک سال یعنی زمانی که ۱۵ سال داشتم و دارای کمربند بنفش بودم در مسابقات کشوری زنجان شرکت کردم و رتبه اول در بخش های کمیته انفرادی و تیمی و رتبه دوم در بخش کاتا را کسب کردم.»

وی اضافه کرد: «در مسابقات زنجان، استادی که ارشد تمامی استادان کاراته کشور است، من را به یک تست در کرمان دعوت کرد که توانستم آن تست را قبول شوم. پس از آن دعوت نامه از استانداری البرز برای من فرستادند برای بورسیه و پس از دو ماه به مسابقات آسیایی در آلمان دعوت شدم و در بخش کمیته ای اول شدم و به تیم ملی اعزام و ۳ مقام آسیایی ( ۲ طلا و یک نقره) و ۵ مقام بین المللی (۴ طلا و یک برنز) و ۴مقام اوراسیا(۲ طلا، یک نقره و یک برنز) به دست آوردم.»

خزائی ادامه داد: «با 18 مقام کشوری و ۷۲ مقام استانی ملی‌پوش تیم کاراته استان البرز هستم و آرزویم هم آموزش کاراته و ژیمناستیک به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست بهزیستی است که در تلاش هستم حتما عملی شود.»

دانش آموز خبرنگار: آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار