افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

تهران(پانا) - همزمان با برگزاری نمایشگاه تهران ۱۴۰۱،شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران برای افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی، دستاوردها مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

به گزارش پانا، محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطه ٢١ تهران گفت: با هدف توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها، نمایشگاه «تهران ۱۴۰۱، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» در بوستان گفتگو برگزار می شود.

پارسیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تهران ١۴٠١، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه یکی از ابزارهای مهم در حوزه روابط عمومی است که از تاثیرگذارترین سطح ارتباطات شهری و بین المللی برخوردار است.

وی افزود: معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های شهرداری مناطق و سازمانهای تابعه، ارائه رویکردها در دوره مدیریت جدید، ارائه گزارش عملکرد، ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان از طریق برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی، ارتقای سطح تعامل و همکاری با شهروندان برای تبادل تجربیات و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از خدمات و توانمندی های شهرداری، افزایش دامنه ارتباط و همکاری با مدیران شهرداری ها، سازمانهای شهرهای خواهرخوانده در خصوص فعالیت های شهرداری از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

پارسیان با اشاره به اینکه نمایشگاه می تواند مجموعه اهداف، رویکردها و عملکرد یک مجموعه را در بازه زمانی مشخص در معرض دید گروه های هدف و مخاطبین مختلف قرار دهد، اظهار کرد: شهرداری تهران از حضور در نمایشگاه های مختلف با هدف افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی استقبال می کند.

وی در ادامه تشریح کرد: همکاران ما در اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱« دیار پیشرفت و نوآوری» با هدف حذف کاغذ و صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به طراحی کد QR برای شبکه های اجتماعی و همچنین راه اندازی اپلیکیشن منطقه ۲۱ در کافه بازار کردند تا مراجعه کنندگان غرفه این منطقه به راحتی دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی ها داشته باشند.

*خبرنگار دانش آموز پانا: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار