معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در مشهد تأکید کرد؛

ضرورت تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مشهد بر لزوم تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی

محمد مهدی کاظمی در سفر به خراسان رضوی و در حاشیه بازدید از فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی پژوهش‌سراها و مرکز رشد و کارآفرینی استان در نواحی ۳و ۵مشهد، بر لزوم تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش افزود: در راستای افزایش بهره‌وری و خروجی‌های ملموس و عینی، توجه به آموزش‌های موثر در محیط‌های جذاب یادگیری، از دغدغه‌های مهم معاونت آموزش متوسطه است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: زمان محدود است و ما باید در راستای محقق کردن سند تحول بنیادین، برای اجرایی کردن ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیشتر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در پژوهش‌سراها باید هدفمند باشد زیرا راه ورود به دنیای خلاقیت از مسیر پژوهش‌سراها می‌گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار