پرافتخار ترین حافظ ایران در گفت و گو با پانا:

ارتقا دادن قرآن و عامل شدن بر آن، از مهم ترین نکته ها است

تبریز (پانا) - داور بین المللی مسابقات قرآن و عترت با اشاره به اهمیت های قرآن در زندگی ، ارتقا دادن قرآن و عامل شدن بر آن را از مهم ترین نکته ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا دادن قرآن  و عامل شدن بر آن،  از مهم ترین نکته ها است

وحید غفران نیا در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در بخش آوایی در گفت و گو با پانا ضمن ارزیابی روز اول مسابقات اظهار داشت: با توجه به روز اول، مسابقات از لحاظ کیفی بسیار خوب بود و از لحاظ اجرایی هم فوق العاده است و در کل تراز اجرایی مسابقات بسیار عالی است.

وی با اشاره به افتخارات بدست آورده خود گفت: بنده با عنوان پرافتخار ترین حافظ ایران شناخته شده ام که حدود ۷ رتبه بین المللی و ۳۰ رتبه کشوری دارم. در وضعیت موجود شرکت نوجوان و جوانان باانگیزه و دارای علاقه، بسیار ارزشمند است و بخشی از این عملکرد به خود خانواده ها برمی گردد چرا که باید از این دانش آموزان مراقبت های خاصی صورت بگیرد.

غفران نیا در پایان خاطرنشان کرده و گفت: ارتقا دادن قرآن و عامل شدن برآن، مهم ترین نکته است. این که همه چیز فرد همچون عقل، قول و عملکرد، عطر و بوی قرآن را داشته باشد، بسیار خوب است و در کنار این اخلاق وجود مسابقات و برنامه هایی به این شکل هرچقدر هم وجود داشته باشد باز هم کم است و آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش کشور هرچقدر به طرف فضا های این چنینی برود باز هم کم خواهد بود و می‌توان این مسابقات را در بالاترین تراز ها برگزار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار