تمامی ادارات، بانک‌ها و‌ مراکز علمی و آموزشی البرز روز دوشنبه تعطیل شد

کرج ( پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تمامی ادارات، بانک‌ها و‌ مراکز علمی و آموزشی البرز روز دوشنبه تعطیل شد

امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با بیان این مطلب در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است.
وی افزود: در این راستا با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان البرز در روز دوشنبه موافقت شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به توجه به تعطیلی تمام مراکز علمی و آموزشی، کلیه کلاس های کنکور و تقویتی و فوق برنامه در مدارس دولتی و غیردولتی، اموزشگاه های زبان های خارجی و آموزشگاه های علمی آزاد فردا الزاما تعطیل خواهند بود.

جاوید پور در پایان یاد آوری کرد: از هموطنان گرامی به خصوص کودکان ، سالمندان و گروهای پر خطر انتظار می‌رود ، جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند.

دانش آموز خبر‌نگار؛ مهسا رادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار