هشدار مدیریت بحران درخصوص آلودگی هوا در استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص آلودگی هوا در استان تهران هشدار داد و گفت هوای استان تهران برای گروه‌های حساس ناسالم بوده و این گروه‌ها حتی المقدور از منزل خارج نشوند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هشدار مدیریت بحران درخصوص آلودگی هوا در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه اضطرار آلودگی هوا، در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی هوای استان تهران اظهار کرد: زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرارگرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

یزدی مهر با اشاره به احتمال بروز علایم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری های قلبی،ریوی گفت: توصیه می شود مادران باردار، سالمندان، بیماران با مشکلات تنفسی، ریوی در معرض هوای آلوده قرار نگیرند و افراد حتماً در منازل خود بمانند و از قرار گرفتن در محیط باز حتی‌الامکان خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند گفت: به ورزشکاران توصیه می شود از انجام فعالیت شدید ورزشی خودداری کنند و همچنین استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار