در دفتر معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

تجلیل از دانش‌آموزان اصفهانی برگزیده در جشنواره کشوری فرهنگی هنری مهربان‌ترین پدر

اصفهان(پانا) _ در مراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از دانش‌آموزان برگزیده در جشنواره کشوری فرهنگی هنری مهربان‌ترین پدر تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان اصفهانی برگزیده در جشنواره کشوری فرهنگی هنری مهربان‌ترین پدر

در مراسمی با حضور مهدی نم‌نبات معاون پرورشی و فرهنگی استان، مرتضی شکری رییس اداره فرهنگی هنری و کارشناسان مربوطه از دانش‌آموزان برگزیده در جشنواره کشوری فرهنگی هنری مهربان‌ترین پدر تجلیل به عمل آمد.

نم‌نبات ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش‌آموزان در جشنواره‌های کشوری و استانی اظهار داشت: راه امام(ره) باید با حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت ادامه یابد و از روح آن بزرگوار استمداد بطلبیم تا بتوانیم اندیشه‌های غنی ایشان را درک کرده و گسترش دهیم.
وی در ادامه به دانش‌آموزان برگزیده این جشنواره توصیه کرد که در راستای گسترش و شناساندن اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) تولید محتواهای خود را ادامه داده و در شبکه‌های اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش در معرض دید قشر دانش‌آموز و فرهنگی قرار گیرد.


در پایان این مراسم با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر و هدایایی از دانش‌آموزان تیام سادات محرمی از دبستان ملک2 رشته دل‌نوشته، تکتم سادات محرمی از دبیرستان متوسطه اول فرزانگان امین2 در رشته دل‌نوشته، سیده زینب متولی از دبیرستان متوسطه اول عدل در رشته تصویرگران مهربانی و فاطمه احمدیان از دبیرستان متوسطه دوم شهید سالدورگر نجف‌آباد در رشته دل‌نوشته تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است جشنواره مهربان‌ترین پدر همزمان با ایام گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ویژه دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی توسط اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش تهران و ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار