۲۳ تیر ماه آغاز رقابت‌های باشگاهی کشتی

تهران (پانا)- مسابقات لیگ دسته یک کشتی کشور در حالی عصر امروز با حضور نمایندگان ۱۷ استان کشور برگزار شد که این رقابت‌ها به صورت رسمی از ۲۳ تیرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ تیر ماه آغاز رقابت‌های باشگاهی کشتی

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد و فرنگی کشور " گرامیداشت شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام " با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک، عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی استان مازندران، محمدابراهیم امامی سرپرست هیات کشتی استان تهران، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان، محمد موسایی رئیس امور استان‌های فدراسیون، جمعی از پیشکسوتان کشتی و نمایندگان تیم‌ها و سازمان لیگ برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص قرعه کشی این رقابت‌ها گفت: پس از چندین سال وقفه شاهد برگزاری لیگ دسته یک کشتی کشور با حضور ۳۴ تیم از ۱۷ استان کشور هستیم.

حمید یاری ادامه داد: مراسم قرعه کشی با حضور ۱۷ تیم در کشتی آزاد و ۱۷ تیم در کشتی فرنگی برگزار شد، مسابقات نیز از روز ۲۳ تیرماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص میزبانی مسابقات و جدول زمانبدی آن گفت: در چند روز آینده اسامی میزبانان این رقابت‌ها را اعلام خواهیم کرد و فینال این مسابقات نیز همزمان با ۵ شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی و روز کشتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار