هفته آینده ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی مشخص می‌شود

تهران (پانا) - تکلیف برخی از مدعیان تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی، هفته آینده با حضور در آخرین مرحله چرخه انتخابی در تهران مشخص خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته آینده ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی مشخص می‌شود

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان قرار است روز ۱۹ تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود.

این مسابقات در شرایطی به میزبانی پایتخت برگزار خواهد شد که تکلیف بسیاری از مدعیان با حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی مشخص شده و حالا این آزادکاران باید در آخرین میدان انتخابی برای کسب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی به مصاف هم بروند.

طبق برنامه قرار است وزن کشی مسابقات از ساعت ۸ تا ۸:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه انجام و مسابقات نیز از ساعت ۱۱ همان روز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود.

با پایان این مسابقات و همچنین مشخص شدن عملکرد ۵ آزادکار اعزامی به رقابت‌های رنکینگ‌دار تونس، تکلیف تیم اعزامی به مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص خواهد شد. البته کادر فنی بارها تأکید کرده هیچ کشتی‌گیری تا زمان اعلام رسمی اسامی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های جهانی، انتخاب شده قطعی نیست و مسافران جهانی صربستان با وجود گذر از فیلترهای چرخه انتخابی در نهایت با توجه به نظم و انضباط اردویی، پیگیری تمرینات و شرایط جسمانی معرفی خواهند شد.

همچنین مسئولان فدراسیون کشتی در تلاش هستند تا شرایط حضور تماشاگران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را مهیا کنند، چراکه در مرحله انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مدعیان نامدار و بزرگی همچون حسن یزدانی، علیرضا کریمی، کامران قاسم پور، مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان به روی تشک خواهند رفت.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ شهریور در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار