برگزاری نخستین کنگره بین المللی وانا با حضور 4 میلیون نفر

تهران (پانا) - ‌برگزاری نشست‌های علوم زیست شناسی با حضور دانشمندان شاخص این رشته با مشارکت پژوهشگاه رویان و دیگر موسسات علمی کشور با حضور بیش از ۳ میلیون‌ و نهصد هزار نفر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کنگره بین المللی وانا با حضور 4 میلیون نفر

نشست‌‌های علوم ژنتیک با موضوع «درس‌هایی از سلول‌های بنیادین» و «تولید مثل در روزگار ما» با حضور دانشمندان شاخص این رشته، برای افزایش دانش معلمان و آشنایی آنان با علوم روز، با شرکت نزدیک به 4 میلیون نفر از طریق کانال شاد وزارت آموزش و پرورش و مشارکت علمی پژوهشگاه رویان و سایر موسسات علمی و پژوهشی برگزار شد.

اولین کنگره بین المللی منطقه جغرافیایی غرب آسیا و شمال آفریقا موسوم به وانا (wana) در قالب نشست‌های علمی، با موضوع «درس‌هایی از سلول‌های بنیادین»، و با حضور پروفسور حسین بهاروند، استاد متخصص زیست شناسی تکوینی و نشست علمی «تولید مثل در روزگار ما» با حضور پروفسور محمد حسین نصر اصفهانی، استاد متخصص آندرولوژی و رئیس پژوهشکده زیست فناوری رویان، درروزهای هفدهم و هجدهم خرداد ماه با شرکت بیش از۳میلیون و نهصد هزار نفر شامل: معلمان، اساتید، کارشناسان و شاغلان رشته زیست شناسی در پژوهشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این علوم و از طریق کانال شاد وزارت آموزش و پرورش و با مدیریت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مشارکت علمی پژوهشگاه رویان و سایر موسسات تحقیقاتی و علمی از جمله جهاد دانشگاهی و ... برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار