اعضای جدید هسته گزینش آموزش و پرورش قم معرفی شدند

قم (پانا) - اعضای جدید هسته گزینش آموزش و پرورش استان قم در جلسه گزینش‌گران استان معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای جدید هسته گزینش آموزش و پرورش قم معرفی شدند

جلسه معرفی گزینش‌گران آموزش و پرورش استان قم در روستای وشاره بخش خلجستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی صادق نژاد، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان طی سخنانی در جلسه فوق اظهار کرد: اهمیت و ضرورت امر گزینش در پاسداری و صیانت از ارزش های دین مبین اسلام و آرمان های والای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، بنابراین کار گزینش باید با حساسیت ویژه همراه باشد.

وی افزود: نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است که می تواند از انحراف و آسیب زدن به ارزش های اسلامی و انقلابی و تحمیل هزینه بر دستگاه جلوگیری کند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش قم تاکید کرد: باید نیروهای متعهد دلسوز، متدین، متخصص، علاقه مند، شایسته و تراز انقلاب در آموزش و پرورش فعالیت داشته باشند و پذیرش چنین نیروهایی انسانی خود رسالت بزرگی است که بر دوش مسئولان هسته گزینش نهاده شده است.

صادق نژاد در ادامه بر رعایت اخلاق و کرامت انسانی در گزینشگران تاکید کرد و ادامه داد: متولیان این امر خود باید از درجات اخلاقی بالایی برخوردار باشند و ضمن اینکه به وظایف شرعی و قانونی خودشان به خوبی عمل کنند، باید امانت دار بیت المال، امانت دار مردم و کارکنان باشند، چرا که برای حفظ حق الناس و حرمت انسان اکیدا سفارش شده است.

وی عنوان کرد: متولیان امور گزینش با داشتن چنین ویژگی هایی در حوزه فعالیت خود می توانند با جدیت و نهایت دقت و حرکت در مسیر قانونمداری و پرهیز از اعمال سلیقه های شخصی و در راستای رعایت حقوق نظام اسلامی و متقاضیان محترم با بهره مندی از روش ها و تکنیک ها و اعمال ضوابط بر اساس مبانی شرعی و قانونی و رعایت کیفیت به امور گزینش سرعت بخشند تا اینگونه عملکرد آنان مورد رضای حضرت حق تعالی و حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد.

در جلسه فوق، اعضای جدید هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار