تاخیر در رشد اجتماعی خطر جدی دوران پساکرونایی که سلامتی دانش‌آموزان را تهدید می‌کند

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد  در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان‌های دانش‌آموزی کشور که با هدف تبیین فعالیت‌های تابستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد عنوان کرد تاخیر در رشد اجتماعی خطر جدی دوران پساکرونایی که سلامتی دانش‌آموزان را تهدید می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تاخیر در رشد اجتماعی خطر جدی دوران پساکرونایی که سلامتی دانش‌آموزان را تهدید می‌کند

سید نظام در این جلسه با بیان اینکه مهم ترین وظیفه و اولویت کاری سازمان دانش آموزی بعد تربیت اجتماعی اظهار کرد: تدوین برنامه های سازمان باید متناسب با ظرفیت و بافت بومی و محلی تهیه و ابلاغ گردد.

وی به مشکلات سازمان اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در شهرستانها و مناطق به دلیل نبود چارت سازمانی مشخص یکی از مشکلات اساسی که سازمان دانش آموزی در استانها با آن روبرو است.

وی برگزاری اردوهای یک روزه و چند روزه را یکی از فعالیت های مناسب سازمان دانش آموزی جهت اوقات و فراغت تابستانی دانش آموزان دانست و بیان کرد: در این خصوص می توانیم در سطح استانی و ملی اردوهای زیارتی و گردشگری را برگزار نماییم.

وی در ادامه افزود: ۱۵۵ پایگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان پیش بینی شده است.

مرادی به آسیب های دوران پساکرونایی که سلامتی دانش آموزان را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: تاخیر در رشد اجتماعی و وابستگی شدید دانش آموزان به فضاهای ناامن مجازی از مهم ترین چالش ها و آسیب های دوران پساکرونایی است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان افزود: تاخیر در رشد اجتماعی دانش آموزان خصوصا دانش آموزان مقطع ابتدایی به شکل ضعف در آداب دوست یابی، آداب معاشرت و آداب حفظ حریم شخصی خود نمایی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار