کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهرستان پیشوا:

ارتباط موثر و رویارویی با چالش‌ها از اهداف فعالیت‌های اردویی است

پیشوا(پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهرستان پیشوا گفت دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های اردویی و کارگروهی چگونگی ارتباط موثر و رویارویی با چالش‌ها را فرا می‌گیرند که به همین خاطر از اهداف اردوها و حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط موثر و رویارویی با چالش‌ها از اهداف فعالیت‌های اردویی است

جلسه کمیته فنی سازمان دانش‌آموزی با حضور عابده مرادی معاون پرورشی و تربیت بدنی، سید مهدی حسینی کارشناس سازمان دانش‌آموزی و اعضای کمیته فنی سازمان دانش‌آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد.

کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهرستان پیشوا در این جلسه اظهار کرد: تشکیل گروه های پیشتازان با کیفیت و فعال، هر چند با تعداد دانش‌آموز کمتر در اولویت کاری ما قرار دارد چرا که تعداد دانش‌آموزان بالا همیشه نشانگر وجود مهارت و شایستگی در بین آن‌ها نیست.

حسینی اضافه کرد: یکی از مهمترین عناصر تشکل پیشتازان، فعالیت‌های خبرنگاری با عنوان خبرگزاری پانا است که حضور دانش آموزان خبرنگار در مدارس و منطقه موجب بهبود عملکرد تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی می‌شود.

وی گفت: فعالیت دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا تاثیر ویژه‌ای در بالا رفتن جایگاه اجتماعی و اعتماد به نفس آن‌ها دارد.

کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان پیشوا، در پایان از طرح و برنامه ریزی ویژه‌ای با رویکرد بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی مربیان و دانش آموزان سازمان دانش آموزی در آغاز سال تحصیلی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار