سحر شیخی*

«چهار اثر از فلورانس اسکاول شین»، کتابی در ستایش توکل و امید

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، کتابی برای تغییر نگرش تمام ناامیدان در روزگار امروز است، کسانی که توکل و امید به خدا را از یاد برده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
«چهار اثر از فلورانس اسکاول شین»، کتابی در ستایش توکل و امید

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، نویسنده اهل نقاشی، مشاور امور متافیزیک و خطیب نامی است، این اثر در چهار بخش «بازی زندگی»، «راه این بازی»، «کلام تو عصای معجزه‌گر تو است» و «در مخفی توفیق و نفوذ کلام» نوشته شده است.

در این کتاب بر اهمیت تفکر و کلام مثبت، تأکید شده است و موضوع محوری امید به خدا و توکل به او به عنوان بزرگترین قدرت موجود در کائنات تشریح شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است که انسان‌ها ذات هشیار، ناهشیار و فوق هشیار دارند، علت تمام ناامیدی‌های انسان این است که به ذات ناتوان و هشیار خود تکیه می‌کند، اما اگر به ذات فوق هشیار که همان الوهیت درون و نیروی خداوندی است ایمان داشته باشد به همه چیز دست می‌یابد.

در کتاب چهار اثر، قانون بخشایش شرح داده شده و اینکه کینه از دیگران، در واقع خود فرد را محصور کرده و بدی‌ها را به او جذب می‌کند، در واقع فرد آرامش ندارد و دائم به بدی‌هایی که در حق او شده می‌اندیشد، اما اگر همه چیز را به خدا بسپارد و ببخشد، آرامشی بی‌نظیر، وجود فرد را در برمی‌گیرد.

جادوی کلام دیگر موضوع مورد تأکید در این کتاب است، موفقیت، رفاه، شادمانی، عشق و بخشش، همه در گرو به زبان آوردن افکار مثبت به دست می‌آیند، اینکه همه این خوبی‌ها را فقط باید از ذات خداوند درخواست کرد و به آن ایمان داشته باشیم.

مطالعه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، به افرادی که اندوهگین، خشمگین، فقیر، بیمار و ناامید هستند، بسیار توصیه می‌شود، چرا که در صورت مطالعه دقیق این کتاب، در نگرش آنان تغییر حاصل می‌شود، همچنین راز جذاب بودن این کتاب، استفاده از مثال‌های روزمره و ملموس در زندگی افراد است.

خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار