دیدار مسئولان بسیج فرهنگیان ناحیه 3 قم با خانواده شهید فریدونی

قم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم به همراه تعدادی از اعضای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 3 قم با حضور در منزل شهید مراد فریدونی، از مقام شهید و صبر خانواده وی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان بسیج فرهنگیان ناحیه 3 قم با خانواده شهید فریدونی

سید حسین رضوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم به همراه تعدادی از کارکنان اداره و اعضای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 3 قم با حضور در منزل شهید صید مراد فریدونی، با فرزند و داماد شهید دیدار و از مقام والای شهید و صبر و استقامت خانواده وی تقدیر کردند.

در این دیدار، حمزه عطارد، کارشناس مسئول آموزش ابتدایی، ربابه براتی فرد، کارشناس امورشاهد و ایثارگران و محرمعلی خلیلی، مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم حضور داشتند.

شهید صیدمراد فریدونی سال ۱۳۳۰ در روستای چولهول از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان به دنیا آمد. در کنار پدر به کار کشاورزی پرداخت و به دلیل کمبود امکانات به مدرسه نرفت، ولی در کنار ملاهای محلی سواد خواندن و نوشتن را یاد گرفت. اوقات فراغت خود را به خواندن دعاهایی چون کمیل و زیارت عاشورا سپری می کرد. سال ۵۷ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر و یک پسر بود. شهید از لحاظ اخلاقی بسیار دلسوز و مهربان و شجاع بودند و همیشه هر جایی که نیاز به کمک بود به دیگران کمک می کردند.

شهید فریدونی در ۱۰ فروردین سال ۶۵ در حالی که پسرش هنوز ۴۰ روز داشت، راهی جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام در ۲۵ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.

خبرنگار: محرمعلی خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار