ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی اولیا برای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل از ضرورت برگزاری دوره آموزشی برای والدین دانش‌آموزان جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت درسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی اولیا برای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی

سید‌محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان اردبیل با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای والدین دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تقویت درسی،اظهار کرد: نیاز است مدیران مدارس در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: مطالبات و سلایق دانش آموزان در مدارس ارزیابی شود تا براساس نتایج این ارزیابی برنامه ریزی لازم برای تهیه محتوی مطلوب دانش آموزان در حوزه های مختلف انجام شود.

فرماندار اردبیل گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور در بخش های مختلف هستند و سرمایه گذاری و ایجاد برنامه‌های تاثیرگذار در حوزه آموزش وپرورش بسیار حائز اهمیت است که همگان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: علاوه برمدارس و مدیران و معلمان والدین نیز در قبال دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند تا دانش آموزان بدون دغدغه به فعالیت تحصیلی مشغول شوند.

وی توسعه برنامه های ورزشی و تفریحی و فرهنگی در مدارس را نیاز ضروری عنوان کرد و گفت: مدیران مدارس در این زمینه باید برنامه ریزی مدون داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار