یک فعال اجتماعی:

گره‌ کور ساختمان فرمانداری بهارستان که هنوز بعد از سال‌ها باز نشده است

بهارستان (پانا) - یک فعال اجتماعی در بهارستان گفت دولت جدید هم نتوانست تکلیف ساختمان نیمه‌کاره فرمانداری بهارستان را روشن کند و هنوز بعد از چندین سال به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
گره‌ کور ساختمان فرمانداری بهارستان که هنوز بعد از سال‌ها باز نشده است

محمد محمدی، فعال اجتماعی در تشریح این خبر گفت: چندین سال از پروژه ساخت فرمانداری شهرستان بهارستان می‌گذرد، اما با حدود 30 درصد پیشرفت ساخت سال‌ها است که به حال خود رها شده و عملیات ساخت این پروژه متوقف شده و مسئولین شهرستان نیز این اقدام را میراث مدیران سابق می‌دانند و چندین فرماندار و دولت جدید روی کار آمد، اما گویا هیچ کدام از فرمانداران قصد ندارند از چله نشینی خود در ملک غصبی که متعلق به آموزش و پروش و همچنین دانش آموزان است دربیایند.

وی گفت: در نشست خبری که در ماه‌های گذشته با فرماندار بهارستان داشته‌ایم پاسخ روشنی از علت توقف این پروژه بیان نکردند، اما به گفته‌ وی محل ساخت ساختمان فرمانداری غیرکارشناسی بوده معضلاتی را برای شهرستان از جمله افزایش ترافیک به دنبال خواهد داشت و هنوز نیز برنامه‌ای برای این پروژه تعریف نشده است.

این فعال اجتماعی در شهرستان بهارستان اضافه کرد: اما آن طور که مشخص است شاید اختلاف نظر بین مسئولین بهارستان مانع ساخت این پروژه شده و از طرفی هم با توجه به این که هنوز مرکزیت بهارستان مشخص نشده تصمیم برای ساخت فرمانداری در گلستان اشتباه بوده است.

حالا سوال این است چرا با وجود هزینه‌های سنگین ساخت در این شرایط سخت اقتصادی و با توجه به این که هزینه‌های زیادی صرف این پروژه شده باید کان لم یکن شود و بدون هیچ نتیجه‌ای رها شود؟

همان طور که مردم رای به تحول دادند پس باید در شهر تحویل ایجاد شود و با اشاره به این موضوع که دولت سیزدهم با شعار دولت خدمگزار و مردمی به روی کار آمده پس نباید مردم را نسبت به مسئولین بی‌اعتماد کرد و با اقدامات غیرکارشناسی شده موجب هدر رفت بیت‌المال شویم که در تضاد با اهداف اقتصادی کشور است.

حسن نوروزی، نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای‌اسلامی گفت: محل احداث فرمانداری بهارستان هیچ گونه مشکلی ندارد و به خوبی پاسخگوی نیازهای فرمانداری و شهرستان خواهد بود چرا که در بهترین نقطه بهارستان قرار گرفته و دسترسی به آن از همه‌ محلات به سهولت امکان پذیر است.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار