درخشش خواهر و برادر بهارستانی در عرصه‌های بین المللی

بهارستان یک (پانا) - خواهر و برادر بهارستانی با شرکت در بیست و چهارمین دروه مسابقات IMC 2022 بین‌المللی ریاضیات کشور اندونزی موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش خواهر و برادر بهارستانی در عرصه‌های بین المللی

مینا و امیر مهدی اسماعیل نسب، خواهر و برادر بهارستانی در بیست و چهارمین دروه مسابقات IMC 2022 بین‌المللی ریاضیات کشور اندونزی شرکت کردند که مینا موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره و امیر مهدی موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز شد.

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین دانش‌آموزان مستعدی در منطقه، اظهار کرد: موفقیت برای یک شخص یا یک تیم، دارای مولفه‌هایی است که باید توسط شخص یا تیم عمل کننده، رعایت شوند تا نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز کسب شود و موردی که در منطقه بهارستان مشهود است، کمبود امکانات و فضای آموزشی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و تربیتی است.

کلانتری با تاکید بر تلاشگر بودن دانش‌آموزان منطقه، افزود: خداوند را شاکریم که همکاران، فرهنگیان پرتلاش و دلسوز و دانش‌آموزان مستعد و پرتلاش منطقه، سایر مولفه‌هایی که در شهرستان و منطقه کم است را پوشش می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه به رتبه‌های برتر کسب شده در مسابقات بین‌المللی ریاضیات کشور اندونزی اشاره کرد و گفت: دو دانش‌آموز پرافتخار منطقه بهارستان به نام مینا اسماعیل نسب و امیر مهدی اسماعیل نسب با تلاش‌هایشان موفق شدند تا در بیست و چهارمین مسابقات IMC 2022 بین‌المللی ریاضیات کشور اندونزی به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کنند و برگ زرین دیگری برای منطقه رقم بزنند.

کلانتری در پایان ضمن عرض تبریک جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ این دو دانش‌آموز موفق و نخبه، اظهار کرد: ضمن تبریک و تشکر از خواهر و برادر اسماعیل نسب و مدیران دلسوز و زحمت‌کش منطقه، با وجود کمبود فضا و امکانات در منطقه، اما با استعدادهایی که در دانش‌آموزان بهارستانی وجود دارد و تلاش همکاران در فضاهای آموزشی منطقه، هر ساله شاهد موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان هستیم و این افتخار بزرگی برای ما به شمار می‌رود و امید است تا شاهد درخشیدن تمامی دانش‌آموزان منطقه در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و تربیتی و ورزشی باشیم.

لازم به ذکر است این مسابقات در محورهای ریاضی، هوش، خلاقیت، فیزیک و شیمی توسط خانه ریاضی تهران برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار