در پی درخشش تکواندو کاران نوجوان شهرستان‌های استان تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی؛

درخشش دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در رقابت‌های آزاد تکواندوی جوانان

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با انتشار پیامی درخشش دانش‌آموزان تکواندو کار شهرستان‌های استان تهران، در رقابت‌های آزاد تکواندوی جوانان و نونهالان کشور و رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو جوانان راتبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در رقابت‌های آزاد تکواندوی جوانان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسابقات آزاد کشوری نوجوانان در گروه پسران به منظور شناسایی برترین‌ها جهت راهیابی به اردوی تیم ملی به مدت 4 روز در خانه تکواندو برگزار شد و تعداد 86 تکواندوکار راه یافته به رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان در بخش پسران، 20 خرداد ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در پایان این رقابت‌ها نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان مشخص شدند که در این میان امیرحسین ملکی، سامان مولایی، عرشیا مهدی پور و محمدمهدی اسماعیلی از اسلامشهر جهت اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شدند.

در این رابطه مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن قدردانی از تلاش دانش‌آموزان تکواندوکار این موفقیت را به جامعه بزرگ تکواندو، دانش‌آموزان و فرهنگیان تبریک گفت و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز اسلامی را از خداوند باری تعالی خواستار شد.

شایان ذکر است، سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان 11 تا 16 مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار