پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت حضور فرهنگیان در تجمع اعتراض توهین به ساحت امام رضا

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی از حضور باشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان در تجمع اعتراضی محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت حضور فرهنگیان در تجمع اعتراض توهین به ساحت امام رضا

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، با صدور پیامی از حضور باشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر اصفهان در تجمع اعتراضی محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
در حالی فیلم موهوم عنکبوت مقدس با ارائه چهره‌ای مخدوش از جامعه ایرانی و با توهین آشکار به باورهای متعالی شیعیان در جشنواره کن فرانسه مورد تقدیر قرار گرفته که با انتخاب سیاسی این اثر ضعیف به عقیده بسیاری از منتقدان و کارشناسان بین‌المللی جای سؤال مهمی در کارنامه حرفه‌ای این جشنواره بین‌المللی به جای گذاشته است.
اقدام ناجوانمردانه کسانی که به اعتقادات دینی میلیاردها مسلمان، حرم مطهر رضوی و سرزمین مقدس مشهدالرضا اهانت کرده‌اند، نزد همه آزادگان جهان حرکتی محکوم نفرت انگیز و شایسته انزجار است.
حرم منور امام رضا(ع) وعده‌گاه کسانی است که دل در گرو امام مهربانی‌ها دارند تا در فضای معنوی و مقدس حرم دل از کینه و خصومت بزدایند و قلوب خود را سرشار از عشق و محبت کنند و مشهد شهر مقدسی است که این مضجع شریف را عاشقانه چون نگینی در آغوش گرفته است.
اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت این اقدام شنیع محضر همکاران فرهنگی استان و تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت 15 خرداد، بر نقش بی بدیل فرهنگیان در آگاه‌سازی جامعه نسبت به این اقدامات استکبار جهانی تاکید دارم و قطعاً یکی از وظایف خطیر امروز ما در آموزش و پرورش تربیت آینده سازانی مؤمن و انقلابی و اقدامی سنجیده و هوشمندانه برای تبیین روشنگری‌های ژرف و عمیق شعارهای انقلاب و جهاد تبیین می‌باشد.
با توجه به هجمه گسترده استکبار جهانی و اذنابشان برای تحریف حقایق در فضای مجازی و حقیقی با عزم جهادی و انقلابی به میدان می‌آییم و با نقش الگویی بسیار مؤثرخود برای دانش آموزان،با رعایت کامل شعائر الهی و ترویج آن و بیان و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان عزیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهم کوبید و بینی استکبار جهانی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.
در پایان وظیفه خود می‌دانم از حضور گسترده فرهنگیان شهر اصفهان در در تجمع اعتراضی محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) که روز پنجشنبه در میدان امام حسین(ع) شهر اصفهان با حضور گسترده اقشار مردم برگزار شد، تقدیر و تشکر نمایم.

اجرتان با خدای متعال و امام رضا(ع) یاورتان باد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار