پیام تبریک روسای مجلس دانش آموزی استان قم به مناسبت روز دختر

دختران زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند

قم (پانا) - روسای مجالس دانش‌آموزی پسران و دختران استان قم در پیام های تبریک خود به مناسبت روز دختر، الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) را مورد تاکید قرار دادند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دختران زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند

روسای مجالس دانش آموزی پسران و دختران استان قم و مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش استان، به مناسبت اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و همچنین آغاز جشن های دهه کرامت، پیام های تبریکی صادر کردند.

در پیام تبریک امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی استان قم آمده است: «وجود نازنین حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم به عنوان نمونه کامل زندگی موجب تبدیل شدن قم به حرم اهل بیت(س) در روایات شده است و اهمیت فراوانی به آن بخشیده است.

از این رو، شایسته است دختران ما با الگو قرار دادن ویژگی هایی از جمله ولایت پذیری آن حضرت و کسب فیض از دامان پرمهر و محبت ایشان، مسیر تکامل زندگی را با امید به خدا و تلاش روزافزون، طی کنند.»

ستایش ظهرابی، رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی دختران استان قم نیز در پیام تبریک خود آورده است: «ما در تاریخ کشور عزیزمان ایران زنان و دخترانی داشتیم که نامشان معادل یک معجزه بود و در پیشرفت کشور تلاش های فراوانی کردند.»

ما دختران پا به پای تمام مردان این سرزمین می ایستیم و با الگو قرار دادن سیره و زندگی حضرت فاطمه معصومه(س)، از انقلابمان و کشورمان محافظت و دفاع میکنیم و برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشورمان از لحاظ علمی تلاش خواهیم کرد.

امیدوارم که همیشه دختران ما به کم قانع نباشند از لحاظ علمی و جایگاه اجتماعی و همیشه خودشان را در بالاترین سطح ممکن ببینند و به آن برسند.»

دانش آموزخبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار