پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه

تهران(پانا) - علیرضاکریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران در پیامی فرا‌رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان در پیامی دهه پر خیر و برکت کرامت، و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختران را به دانش آموزان عزیز؛ مدیران معزز و معلمان و فرهنگیان فرهیخته شهر تهران تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است.
دهه کرامت و میلاد دو اختر تابناک خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) که فضای ایران اسلامی را دگربار نورانی کرده است؛ فرصت نابی است برای ترویج سیره و فرهنگ خاندان کرامت و رسالت.
در هریک از ماه های قمری مناسبت هایی مرتبط با اهل بیت عصمت و طهارت وجود دارد که آن ماه را به نام آن معصوم مُعَنوَن می کند، ماه ذی القعده را نیز می توان به واسطه مناسبت های مربوط به حضرت امام رضا (علیه السلام)، ماه رضوی نامید.
با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان و دختران در گام دوم انقلاب اسلامی، نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان روز ملی دختران؛ ایام مغتنم و ارزشمندی است در راستای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سبک و سیره بانوی کرامت و همچنین تقویت هویت دینی جامعه دختران ایران زمین.
دختران امروز، مادران فردای ایران اسلامی اند، و زنان و دختران به نوعی متضمن آینده کشور هستند؛ بنابراین تلاش برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسلی دارای هویت ملی، آگاه و توانمند، از اولویت های مهم آموزش و پرورش است.
امیدواریم تا با معرفی و شناخت عمیق شخصیت و سبک و سیره حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان الگویی ارزشمند؛ دخترانمان را در مسیر رشد و آگاهی قرار داده و خود نیز به عنوان یکی از متولیان امر خطیر تعلیم و تربیت؛ در مسیر جهاد تبیین، بیش از پیش، گام برداریم.
اینجانب ضمن تبریک دهه کرامت و استعانت از امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا)، روز دختر را به تمام دختران عزیز ایران اسلامی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال آرزوی سرافرازی، سلامت، سربلندی و عاقبت به خیری را برای آنها خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار