معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

تعامل نهادها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، عاملی مهم جهت تحقق اهداف والای تربیتی است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، بر لزوم همراهی و همکاری نهادهای مختلف شهرستان، در جهت اهداف تربیتی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تعامل نهادها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، عاملی مهم جهت تحقق اهداف والای تربیتی است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی با مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد: مقوله تعلیم و تربیت انسان یکی از معدود پدیده‌های انسانی است که با تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی وی عجین شده و با تمام این ابعاد دارای ارتباط متقابل است.

وی ادامه داد: آموزش‌ و پرورش همیشه یک فعالیت‌ اجتماعی بوده است و صرفاً‌ به آموزش‌ و پرورش رسمی که هدف‌ها و روش‌های آن به ماهیت و فرهنگ جامعه بستگی دارد، منحصر نیست. بلکه به همراهی همه نهادهای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و بهداشتی وابسته است.

حضرتقلی افزود: در دنیای امروز نهاد آموزش‌ و پرورش بسیار پیچیده شده و از تشکیلات وسیع و عریض و طویلی برخوردار است و دیگر نمی‌توان تنها با یک رویکرد به آن نگریست، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد و مشکلات و موانع آن را از میان برداشت تا بدین ترتیب جامعه بتواند به پیشرفت و توسعه پایدار نائل آید و این مهم با همراهی نهادهای فرهنگی اجتماعی و ورزشی سهولت پیدا می‌کند.

در این نشست پیرامون فعالیت‌های فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش و شهرداری و تعامل دو طرفه با هدف شناسایی نخبه‌های دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی، فراهم کردن امکانات و شرایط و بکارگیری منابع، صحبت شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار