همایش بزرگ جهاد تبیین در شهرستان بویین زهرا برگزار شد

قزوین(پانا)- سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد که وحدت و اراده ملی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ جهاد تبیین در شهرستان بویین زهرا برگزار شد

شنبه هفتم خرداد ماه سال 1401 همایش بزرگ جهاد تبیین با همت سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

در این مراسم سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روح الله عباسپور نماینده شهرستان های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه بویین زهرا، شورای شهر بوئین زهرا، سرهنگ حسینی نصب، ریاست بنیاد شهید، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روح الله زارعی شهردار بویین زهرا، بخشدار شال (از خانواده های معظم شهدا)، سید سعید موسوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا، جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا حضور داشتند.

سردار رمضان شریف ضمن گرامیداشت یاد شهدا و خوشامد به حضار، بیان داشت: جهاد تبیین موضوعی است که ماه های اخیر در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای بارها مورد تاکید و اشاره قرار گرفته است، و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند.

وی اظهار کرد: تبیین به معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. در تبیین باید بدون هیچ جهت گیری خاصی بدون آنکه مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم،عمل کرد.

سرهنگ مهرعلیا ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و فرهنگیان و دانش آموزان و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد : سوم خرداد ماه و آزاد سازی خرمشهر به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین رخداد های دفاع مقدس می باشد که نقش بی بدیلی را در بحث ضعیف کردن دشمنان و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی داشت.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بیان کرد : دشمنان به دنبال این هستند که از هر ظرفیتی اسلام و مسلمین و نظام مقدس جهموی اسلامی را تحت تاثیر هیجانات و دروغ های خود قرار دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت : ما به عنوان فرزندان و علاقه مندان این انقلاب تکلیف داریم هر آن چیزی که به عنوان حقیقیت موجود جامعه است را تبیین و روایت کنیم.

در انتهای مراسم پوستر شهید امیرحسین یارمحمدی که توسط بسیج هنرمندان طراحی شده بود، به دست مسئولین و سردار شهید رونمایی شد.

دانش آموز خبرنگار:سمانه انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار