امام جمعه قزوین :

امیدآفرینی در جامعه یکی از کارکردهای مهم جهاد تبیین،است

قزوین(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه فعالان عرصه تبیین باید نسبت به جذب همه اقشار جامعه حساس باشند، گفت: یکی از کارکردهای مهم جهاد تبیین، امیدآفرینی در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی در جامعه یکی از کارکردهای مهم جهاد تبیین،است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی، دوشنبه شب در گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین که با عنوان «راوی» در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین کار مؤمنین حقیقی است و همانطور که قرآن کریم تشریح می‌کند برای انجام جهاد تبیین باید مؤمن حقیقی باشیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های باقی مانده به انقلاب مردم در سه دسته قرار می‌گرفتند، توضیح داد: عده‌ای انقلابی بودند و عده‌ای دیگر در برابر آنها قرار داشتند ولی یک دسته سوم که جمعیت بیشتری نیز داشت همین قشر خاکستری بودند که با تبیین انقلابی‌ها به طرفداران انقلاب پیوستند.

امام جمعه قزوین افزود: دشمن آسیب‌های جدی از مجاهدان عرصه تبیین دیده است، اما ضربه‌های بیشتری باید به آنان وارد شود، با اعمال و اجرای مطالبات رهبر فرزانه انقلاب توسط افسران جهاد تبیین می‌توان این امر مهم را محقق کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: دو جبهه همیشه به شدت فعال هستند، یکی آنکه همیشه فقر، ناتوانی، یأس و فساد را دامن می‌زند و مدام می‌گوید همه چیز خراب شده و همه نابود شده‌اند، باید سرمایه‌هایمان را حفظ کنیم و نگه داریم، بزرگ‌ترین سرمایه‌های ما امید مردم است، نگذاریم این امید آسیب ببیند، گاهی ما در عرصه‌های عدالت‌خواهی وقتی حرف می‌زنیم اگر ذره‌ای بی‌احتیاطی کنیم لبه تیز عدالت‌خواهی ممکن است به جسم ظریف امید مردم لطمه وارد کند، بنابراین عدالت‌خواهی نیز باید به گونه‌ای باشد که شرمنده مردم و رهبر و انقلاب نشویم، از این جهت که وظیفه‌مان را نسبت به امیدآفرینی کم گذاشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده آحاد مردم در تظاهرات پیروزی آن، دفاع مقدس و دفاع از حرم و مبارزه با فتنه‌ها نشان می‌دهند مجاهدان تبیین کارشان را تا جای زیادی در شرایط فتنه انگیزی دائمی دشمن درست انجام داده‌اند و دشمن نیز در این ماجرا آسیب‌های جدی از جهادگران عرصه تبیین دریافت کرده است.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه جهاد تبیین تجلیل و کتاب روایت نهضت رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار