سونیا کاظمی*

هدف یک خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد رسیدن به شهرت نیست

من معتقدم هدف یک خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد رسیدن به شهرت نیست، او به دنبال حقیقت است و با فعالیت خود مسئولان را به پاسخگویی وا می‌دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف یک خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد رسیدن به شهرت نیست

من در طول تقریبا یک سال و چند ماه همکاری با پانا مهارت های بسیاری از جمله: گزارش نویسی، خبر نویسی، مصاحبه و عکاسی را کسب کردم.
من اوایل به کار خبرنگاری علاقه چندانی نداشتم، ولی کم کم با آموزش های خوب استادم آقای خادم لو به خبرنگاری علاقه مند شدم و همیشه در تلویزیون و رسانه ها گزارش گرها و خبرنگاران را می دیدم، تا اینکه پایه هفتم از طریق مدیر مدرسه ام خانم طاهره صادقی با سازمان دانش‌آموزی آشنا شدم و در دوره های خبرنگاری که برگزار کرده بودند شرکت کردم.
با کار کردن در خبرگزاری، اعتماد به نفس و فن بیان من بسیار بالاتر رفت. من در طی این یک سال به قدرت رسانه پی بردم که تا رسانه و خبرنگار نباشد بسیاری از مشکلات و برنامه ها گسترش پیدا نمی‌کند و مردم جامعه از جهان بی خبر می مانند.
خبرگزاری پانا نقش بسزایی در موفقیت و پیشرفت من داشت، این طور می توانم بگویم که خبرگزاری پانا برای من پلی به سوی موفقیت بود.
خیلی خوشحالم که به شغل خبرنگاری روی آوردم و عاشقانه شغلم را دوست دارم، می‌توان اینگونه این شغل را توصیف کرد: شغل خبرنگاری تنها یک شغل نیست بلکه عشق است.
من به عنوان خبرنگار، چشم و گوش مردم هستم و باید مشکلات همه مردم را بازگو کنم، خیلی خوشحال و خرسندم که شاید هر چند کم ولی به مردم جامعه ام خدمت می کنم.
در نهایت اینگونه سخنانم را به پایان می رسانم. استادی که تمام وقتش را برای شاگردانش می گذارد نمی توان به او گفت استاد بلکه باید گفت فرشته.
من تمام اطلاعاتی که تاکنون در خبرنگاری کسب کردم را مدیون استادانم هستم و از همین‌جا تقدیر و تشکر می کنم از استاد بزرگوارم آقای اویس خادم لو عزیز و همچنین آقایان محمد مردانی و مهدی خورشیدی.
۵خرداد سالروز تأسیس اولین خبرگزاری دانش آموزی یعنی خبرگزاری پانا را به عوامل پرتلاش و خبرنگاران آن تبریک عرض می کنم.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار