مرکز ترک دخانیات در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت نیشابور راه‌اندازی شد

نیشابور (پانا) - مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از راه‌اندازی مراکز ترک دخانیات در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مرکز ترک دخانیات در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت نیشابور راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، محمد آذینی گفت: با توجه به حضور پزشک و کارشناسان سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت و راه اندازی مرکز ترک دخانیات در همه مراکز، کارگاه آموزشی تشخیص و درمان اختلالات سو مصرف مواد، دخانیات و الکل، ویژه پزشکان و کارشناسان سلامت روان برگزار شد و آموزش های لازم به پزشکان و کارشناسان سلامت روان داده شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقای آگاهی پزشکان و کارشناسان سلامت روان در حوزه درمان و مشاوره سوء مصرف مواد، دخانیات و الکل بر اساس شیوه نامه مرکز ترک دخانیات ارسالی از وزارت است.

مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشکده علوم پرشکی نیشابور با تاکید بر اینکه همشهریان می توانند با تماس با شماره ۴۰۳۰ کد ۵ کلیه خدمات مشاوره ای ترک دخانیات را به صورت رایگان دریافت کنند، گفت: امید است با راه اندازی این مراکز گام بلندی در جهت ریشه کن شدن این بلای خانمان سوز برداشته شود.

کارگاه آموزشی تشخیص و درمان اختلالات سو مصرف مواد، دخانیات و الکل در دو روز متوالی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای مدافع سلامت با حضور پزشکان و کارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیشابور، فیروزه و زبرخان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار