مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نیشابور:

دفاع فقط مخصوص رزمندگان نیست

نیشابور (پانا) - مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نیشابور عنوان کرد دفاع فقط مخصوص رزمندگان نیست.

کد مطلب: ۱۲۸۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دفاع فقط مخصوص رزمندگان نیست

اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان در میدان تیر اردوگاه باغرود شهرستان نیشابور برگزار شد. رامین نیک روش، مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان نیشابور در اردوی میدان تیر دانش آموزان شهرستان بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران طبق قانون مصوب همه اقشار جامعه باید دفاع از خود را در برابر دشمن فرا گیرند.

این مدرس آداب نظامی در رابطه با حضور نوجوانان و جوانان فعال و ولایت مدار در میدان تیر بیان‌کرد: هدف از این نوع آموزش های عملی؛ آشنایی دانش آموزان با آداب نظامی و طریقه دفاع از جان خود در برابر بیگانگان و متجاوزان است.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان باید این دوره را سپری کنند و آداب آن را فرا گیرند.

نیک روش تشریح کرد: ما در آموزش های عملی، نظم را هم یاد می گیریم. بنابراین اگر نظمی وجود نداشت، میدان تیری و دانش آموزانی هم وجود نداشتند.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی در ادامه عنوان کرد: خداوند را شاکریم که تاکنون توانسته ایم بیش از پنج هزار دانش آموز را آموزش دهیم و در آینده انتظار می رود تعداد جوانان انقلابی و پیوسته به وطن خود بیشتر شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به موقع بتوانیم نیروهای جوان را آموزش دهیم، قطعاً آینده ای روشن در انتظار ما خواهد بود و ما می‌توانیم با تکیه بر آنها با سرعت در مسیر های علمی و فناوری، نظامی و ... پیشرفت کنیم و جزو کشور های برتر در این حوزه ها شویم.

خبرنگار: محمد صادق دلخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار