سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین:

با تشکیل پرونده‌های پرورشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌توان به توانمندی آن‌ها پی برد

ورامین (پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین گفت با تشکیل پرونده‌های پرورشی و فرهنگی برای هر دانش‌آموز در مدرسه می‌توان به توانمندی‌های آن‌ها پی برد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
با تشکیل پرونده‌های پرورشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌توان به توانمندی آن‌ها پی برد

علی عباسی، سرپرست آموزش و پرورش ورامین با حضور در جمع همکاران اداری معاونت پرورشی به بررسی چالش‌های موجود در این معاونت پرداخت و گفت: برنامه‌های پرورشی در مدارس نیازمند اقدامات تحولی است.

وی، واحد پرورشی را نیازمند اقدامات جهادی برای مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و گفت: با تشکیل پرونده های پرورشی و فرهنگی برای هر دانش آموز در مدرسه می‌توان به توانمندی‌های دانش آموزان پی برد و برای آنها برنامه‌ریزی کرد.

وی تشکیل پرونده مشاوره را نیز برای هر دانش آموز ضروری دانست و در این باره خاطرنشان کرد: تدوین آسیب‌های گذشته مبنای برنامه ریزی صحیح برای پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی خواهد بود.

محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین نیز در این جلسه مهم‌ترین هدف از وجود مربیان پرورشی را ساخت شاکله اخلاقی و دینی دانش آموزان دانست.

شهربانو رجبی‌نسب، کارشناس سازمان دانش‌آموزی نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که با اشاره به آمار 9 هزار نفری دانش آموزان پیشتاز گفت: هدف از تشکیل این تشکل‌ها را تقویت حس همدلی و مهارت همفکری و همکاری ذکر کرد.

علیرضا عرب، از دیگر کارشناسان واحد پرورشی به آموزش ۴۰ خبرنگار دانش آموز اشاره کرد و گفت: تربیت این خبرنگاران در راستای اعتلای بیان حقایق در جامعه و همچنین تحقق جهاد تبیین در فضای مجازی انجام پذیرفته است.

علی عباسی، کارشناس مسئول تربیت بدنی در ادامه جلسه به بیان عملکرد چند ماهه اخیر تربیت بدنی پرداخت و از جذب بودجه‌های استانی و فعالیت‌های عمرانی در مدارس و سالنه‌های ورزشی به عنوان مهمترین عملکرد واحد تربیت بدنی نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار