دبیر جمعیت ایثارگران شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا:

تکمیل خطوط راه‌آهن و راه‌اندازی مترو از مهم‌ترین مطالبات مردم‌ ورامین است

ورامین (پانا) - دبیر جمعیت ایثارگران در جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، مهم‌ترین مطالبات مردمی از رئیس جمهور را، تکمیل خطوط راه‌آهن و راه‌اندازی مترو در جهت تسهیل تردد مردم، برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل خطوط راه‌آهن و راه‌اندازی مترو  از مهم‌ترین مطالبات مردم‌ ورامین است

در جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا که با حضور محسن درویشی، فرماندار و محسن فخاری، معاون سیاسی فرمانداری برگزار شد، حسن احمدی دبیر جمعیت ایثارگران گزارشی از فعالیت‌ و برنامه‌های جمعیت ایثارگران داد و بر حمایت کامل جمعیت از برنامه اقتصادی دولت بر تبیین مزایای آن در جامعه و مردم تاکید کرد.

احمدی مطالبات جامانده شهرستان‌ها را طی سال‌های گذشته به خصوص تکمیل و راه اندازی مترو را مهم دانست و گفت: مطالبه مترو در ورامین را در سفر ریاست جمهوری به عنوان یک پروژه را درخواست می‌کنیم‌.

همچنین محسن درویشی، فرماندار شهرستان ورامین جراحی اقتصادی را امری مهم دانست و افزود: در تداوم رشد اقتصادی مبارزه با مفسدان و چپاولگران اقتصادی را هدف بزرگ این طرح و عدالت در پرداخت یارانه ها به دهک‌های متوسط جامعه می‌دانم. مردم شریف ورامین در ماه‌های آینده طعم خدمات و برنامه‌های دولت جدید را خواهند چشید.

وی سفر ریاست جمهوری را نقطعه عطفی در آبادانی منطقه ورامین برشمرد و در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، آنان را یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دلسوز و وفاداران به نظام و بهترین مشاوران دانست و نسبت به طرح حذف ارز ۴۲۰۰ و همچنین هدفمند کردن یارانه مطالب مبسوطی بیان کرد.

در این جلسه اعضای شورای مرکزی به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌های اقتصادی دولت عنوان و نظارت دقیق بر بازار و برخورد با محتکران و گران‌فروشان را خواستار شدند.

دانش‌آموز خبرنگار: سید‌محمدطاها دلاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار