معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا؛

یکی از مهم ترین اصول و آرمان انقلاب، در کنار مردم و با مردم بودن است

تبریز(پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه ما با کمک و پشتیبانی مردم در همه عرصه ها موفق شدیم؛ یکی از مهم ترین اصول و آرمان انقلاب رادر کنار مردم و با مردم بودن دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم ترین اصول و آرمان انقلاب، در کنار مردم و با مردم بودن است

سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده در برنامه گرامیداشت شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز با اشاره به سخن بنیان گذار کبیر انقلاب که فرمودند "مردم ولی نعمتان انقلاب هستند"، گفت: امروزه باید با هر عملی که می توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و این کار وظیفه جمعی و ملی ماست.
وی افزود: کشورمان با وجود دشمن های قسم خورده اش، بیش از چهل سال است که پایبند آرمان های خویش مانده و این اتفاق را مدیون شهدا است. اگر ما بخواهیم راه و رسم زندگی شهدا را ادامه دهیم باید نکاتی را در زندگی خود پیاده کنیم.
گل محمدزاده با اشاره به یکی از اصول رفتار جهادی گفت: باید کردار ما، گفتار ما و همه اعمال ما در مقابل دشمن جهادی باشد. یکی دیگر از اصولی که باید پایبند آن باشیم و مقاومت نشان دهیم، روحیه انقلابی بودن است.
وی افزود: اگر ما انقلابی و جهادی باشیم ولی بصیرت نداشته باشیم موفق نخواهیم شد. نقطه دیگر از اصول که باید پایند آن شد آماده بودن است؛ امروزه با وجود مسائل و مشکلات جامعه همواره آماده و متحد باشیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همه ما میدانیم در جامعه امروزه مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد؛ اما نباید اجازه دهیم این مشکلات آرمان های ما را سست کند.
راه انقلاب اسلامی همچون راه شهدای کربلاست و باید تا پای جان برای آرمان های خود بجنگیم.

وی در پایان افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و یکی از مهم ترین اصول و آرمان انقلاب، در کنار مردم و با مردم بودن است. ما با کمک و پشتیبانی مردم در همه عرصه ها موفق شدیم. دشمن با آگاهی از این موضوع تمام تلاشش را برای سست اراده کردن مردم انجام میدهد. حال وظیفه همه ما پایند بودن به آرمان های انقلاب است.

معراج پیری در ادامه مراسم از شهدا به عنوان شمع محفل بشریت یاد کرد و گفت: شهدا پهلوانان بی ادعا و عارفانی حق آشنا هستند. شهدا شمع محفل بشریت هستند. آنان که با رفتنشان به ما درس آزادگی، غیرت و شجاعت آموختند؛ آنان که مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.

وی در ادامه افزود: تکریم و تعظیم در مقابل مقام شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکاری است. شهدا با تأثیر از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری ، وفاداری ، از خود گذشتگی، شهامت و صداقت آموختند و در عمل خویش نیز آن را اثبات کردند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جان فشانی نمودند.

رئیس آموزش پرورش ناحیه سه تبریز در پایان افزود: نام و یاد پر افتخار شهیدان تا ابد بر صفحه سفید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت، عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار