مدیر مدرسه دخترانه مسلم ابن عوسجه شهرستان پردیس:

برپایی نمایشگاه‌ها‌ی صنایع‌دستی باعث ایجاد خلاقیت در بین دانش‌آموزان می‌شود

پردیس (پانا) - مدیر مدرسه دخترانه مسلم ابن عوسجه شهرستان پردیس، در رابطه با برپایی نمایشگاه‌های هنری و تاثیر آن بر دانش‌آموزان گفت این گونه نمایشگاه‌ها برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط‌ کار و فروشندگی برگزار شده و موجب آموزش فن فروشندگی و ایجاد خلاقیت در صنایع دستی، در بین دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه‌ها‌ی صنایع‌دستی باعث ایجاد خلاقیت در بین دانش‌آموزان می‌شود

فیروزه کمیجانی تصریح کرد: دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه مسلم ابن عوسجه شهرستان پردیس، در هفته مشاغل، با برپایی نمایشگاه کارآفرینان و مشاغل خانگی که با آثار مختلفی از رشته‌های عروسک بافی، گلیم بافی، گل فروشی، تریکو بافی، رزین کاری، نقاشی، طراحی و بافتنی آشنا شدند و این هفته را گرامی داشتند.

وی اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی است تا با معرفی صنایع دستی به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باعث رونق آنها در بین افراد علاقه‌مند شود.

شهربانو ارغیانی مادر آوا آزاد یکی از شرکت‌کنندگان در این غرفه‌ها، نیز با بیان اینکه این نوع نمایشگاه‌ها باعث شوق و اشتیاق در فرزند من شده است، گفت: دخترم از برگزاری این نمایشگاه بسیار ذوق زده شده و خوشحال بود به طوری که از هفته‌ها پیش از برپایی نمایشگاه برای حضور برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داد و خود را برای آن آماده ساخت.

همچنین ستایش قنبری دانش‌آموز دبیرستان دخترانه مسلم ابن عوسجه نیز بیان کرد: من آشنایی زیادی با صنایع‌دستی و فروش کالای خود ساخته در بازار را نداشتم، با کمک این نمایشگاه مطالب زیادی در رابطه با تولید و فروش صنایع دستی یاد گرفتم و متوجه شدم تولید یک کار و به فروش رساندن آن چه حس خوبی در فرد به وجود می آورد.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار