تکذیب حضور رضا توکلی در آزادی مشروط

تهران (پانا) - رضا توکلی ضمن تکذیب خبر حضورش در سریال «آزادی مشروط» گفت در حالی که همه جا خبر بازی من در این سریال منتشر شده؛ ولی من با مسعود ده نمکی به دلایل خاص شخصی به توافق نرسیدم.

کد مطلب: ۱۲۷۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب حضور رضا توکلی در آزادی مشروط

به گزارش ایرنا، رضا توکلی که قبلا در سریال‌های دارا و ندار و دادستان ساخته مسعود ده‌نمکی بازی کرده اظهار داشت: عوامل یک سریال مرا برای ایفای نقش در نظر گرفته بودند، ولی چون تصور کردند بازیگر سریال آزادی مشروط هستم، به من پیشنهاد ندادند. در حالی که خبر بازی من در این سریال صحت ندارد.

توکلی افزود: در حال حاضر چند پیشنهاد شده که مشغول بررسی هستم و هر کدام که بهتر باشد، می‌پذیرم. کوتاهی و بلندی نقش برایم مطرح نیست. چون یک عمر نقش های مکمل را بازی کرده‌ام.

وی با اعلام این خبر که در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی به عنوان مهمان حضور داشته گفت: من تیمی درست کردم که شامل چند نفر مکانیک و قصاب بود. اصرار داشتم که بازیگرها را با خودم به برنامه نبرم. در مجموع اتفاقات بامزه‌ای افتاد و مهران مدیری هم خیلی خندید. دورهمی برنامه‌ای آموزنده است که اطلاعات خوبی به مردم می‌دهد.

سریال ۳۰ قسمتی آزادی مشروط با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار