پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان میاندورود

میاندورود (پانا) - دیدار فینال این رقابت‌ها با حضور حجت الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه، طالبی فرماندار شهرستان میاندورود، سیدمحمد کاظمی رئیس شورای بخش میاندورود و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان  میاندورود

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان میاندورود با همکاری هیئت فوتبال این شهر با حضور 25 تیم از شهرستان های ( ساری-نکا-بهشهر- میاندرود )در قالب 5 گروه از ماه مبارک رمضان آغاز شد که در نهایت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی در روز جمعه و شنبه 9 و 10 اردیبهشت برگزار و به دنبال آن، تیم شالیکاران بادله و تیم شهید مهاجر دارابکلا فینالیست شدند و دو تیم شهدای بادله و تیم شهدای دنگسرک نیز به مسابقه رده بندی رسیدند.

مرحله رده بندی بین تیم های شهدای بادله و شهدای دنگسرک با نتیجه 3بر2 به سود تیم دنگسرک به پایان رسید تا این تیم به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کند.

دیدار فینال این رقابت ها با حضور حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه، طالبی فرماندار شهرستان میاندورود ،سید محمد کاظمی رئیس شورای بخش میاندورود و سایر مسئولین شهرستانی در سالن الغدیر روستای بادله با حضور پر شور تماشاگران دو تیم برگزار شد که در نهایت تیم شهید مهاجر دارابکلا با یک بازی زیبا و حساب شده با نتیجه 5 بر 2 تیم شالیکاران بادله را مغلوب کرد و مقام قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

تیم شهید مهاجر دارابکلا مقام اول

تیم شالیکاران مقام دوم شهدای دنگسرک مقام سوم

شهدای بادله مقام چهارم

محمد مردانی خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار