مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران:

مبارزه با فساد سخت است

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت مبارزه با فساد سخت است و اعضای شوراها کارگزار دولت و مردم هستند و با توجه به رعایت قانون می‌بایست بتوانند از جایگاه خود صیانت کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با فساد سخت است

حبیب موسوی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در جریان نشست فرماندار اسلامشهر با اعضاء شوراهای اسلامی روستاها که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد،در سخنانی اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و فرصت خدمت را که مردم به ما اعتماد کردند و به ما سپردند را از دست ندهیم.

وی بیان کرد: همگان بر این مورد آگاهی داریم که شرایط سختی در سال‌های گذشته برای ما ایجاد شده و هرسال هم در بعضی موارد سختی‌ها و مشکلات اضافه می‌شود.

موسوی تصریح کرد: مبارزه با فساد سخت است و شما اعضای شوراها، کارگزار دولت و مردم هستید و با توجه به رعایت قانون می‌بایست بتوانید از جایگاه خود صیانت کنید.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران افزود: جهت 441 دهیاری استان تهران در سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به حساب آنها واریز شد.

درادامه این جلسه، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته شوراها مبارزه با فساد و پاک‌دستی را در شوراها را امری بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به منابع کمی که در اختیار داریم می‌بایست مدیریت منابع را داشته باشیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار