فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) تهران :

معلمان قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند

تهران (پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) تهران گفت معلمان قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند و مسیر تعالی جامعه را پی‌ریزی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در آستانه گرامیداشت هفته مقام معلم، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) تهران با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) تهران در این دیدار به نقش پررنگ معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس معلمان هم با حضور جبهه و در سنگر دفاع و هم تبیین انقلاب و تربیت جوانان برای حضور در عرصه‌های جهاد فی سبیل الله نقش بنیادینی داشت و دارد و قطعاٌ حضور آنها در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: ما هم اکنون با یک جنگ نرم رو به رو هستیم و با وجود ظرفیت‌های بسیار بالایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما نظام سلطه در جنگ نرم همواره واقعیت ها را وارونه منعکس می‌کنند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه معلمان قشر مورد اعتماد و پناه جامعه هستند و مسیر تعالی جامعه را پی ریزی می‌کنند. از جریان ساز بودن مقام معلم گفت و افزود: نقش معلم فراتر از نوشته‌های کتاب‌ها، رسانه‌ها و تریبون‌ها است و اندیشه ها، عقیده ها و سیاست های هر جامعه توسط ایشان طرح ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کار معلم ریل‌گذاری صحیح صورت بگیرد با وجود همه مشکلات می‌تواند همواره در مسیر صحیح حرکت کند و همه ناملایمتی‌ها را با توجه به اهداف والای خود ندید بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار