فرماندار اسلامشهر مطرح کرد؛

ضرورت اهمیت معرفی نخبگان فرهنگی و تشکیل هیأت اندیشه‌‌ورز

اسلامشهر (پانا)- فرماندار اسلامشهر گفت رفتارهای مثبت اجتماعی مانع از بروز ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد شد و در این راستا اهمیت معرفی نخبگان فرهنگی و تشکیل هیأت اندیشه‌‌ورز یک ضرورت مهم است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اهمیت معرفی نخبگان فرهنگی و تشکیل هیأت اندیشه‌‌ورز

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، در جریان هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در سخنانی با توجه به ضرورت اهمیت معرفی نخبگان فرهنگی و تشکیل هیأت اندیشه‌ ورز اظهار کرد: رفتارهای مثبت اجتماعی مانع از بروز ناهنجاری‌ها در جامعه خواهدشد و می‌بایست با کسانی که با گستاخی و هنجارشکنی در جامعه به دنبال زیرپا گذاشتن ارزش‌های جامعه اسلامی هستند با جدیت برخوردهای بازدارنده‌ شود و مانع از ترویج و ادامه فعالیت‌های غیرقانونی و غیر اخلاقی آنها در جامعه شد.

وی در رابطه با فعالیت‌های حوزه هنری اسلامشهر بیان کرد: می‌بایست از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کنیم و جلوه این حمایت تأسیس و تشکیل حوزه هنری در کشور است که در این ارتباط از هنرمندان متعددی، از جمله شهید آوینی که در این حوزه سردمدار این جریان بودند و همچنین تولیدات فاخر سینمایی و جشنواره‌های انقلابی ازجمله جشنواره عمار می‌توان نام برد.

سپس حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر نیز در سخنانی افزود: رویکرد ما درسال 1401 این است که برنامه‌ها را به سمت فعالیت‌های اجرایی سوق پیدا کند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار