رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد خبر داد:

ارسال ۱۳۰ اثر مدیحه‌سرایی به دبیرخانه عهدواره سراسری چله مهدویت

ملارد(پانا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد از انتخاب این شهرستان به عنوان دبیرخانه مدیحه‌سرایی عهدواره سراسری چله مهدویت و ارسال بیش از ۱۳۰ اثر فرهنگی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ۱۳۰ اثر مدیحه‌سرایی به  دبیرخانه عهدواره سراسری چله مهدویت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیراسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و دبیر اجرایی نخستین عهدواره چله مهدویت در بخش مدیحه‌سرایی ضمن خوش‌آمد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع مداحان گفت: در عهدواره «چله مهدویت» که در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد میزبان علاقه‌مندان در بخش مدیحه‌سرایی است.

وی اضافه کرد: در نخستین عهدواره ملی چله مهدویت، شهرستان ملارد به عنوان دبیرخانه مدیحه‌سرایی است و تاکنون بیش از 130 اثر به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد ارسال شده است.

در ادامه مراسم مداحان، کربلایی محمدعلی نصیرزاده و محمدرضا محمدی از مداحان شهرستان ملارد اشعاری را در وصف حضرت علی(ع) سرودند.

همچنین اجرای گروه سرود شهید ایمانی از پایگاه حضرت امیرالمومنین(ع) سپاه از دیگر بخش‌های این مراسم بود که با توجه به استقبال مردم از گروه سرود و مداحی، در بیرون از سالن نمایشگاه نیز اجرا و مورد استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قران قرار گرفت.

گفتنی است عهدواره چله مهدویت تا آخر ماه مبارک رمضان تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ahdvare40.ir در حوزه مهدویت به دبیرخانه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار