امام جمعه کاشمر در خطبه های روز جهانی قدس:

نماز بدون واکنش به جنایات صهیونیسم انحراف است

مشهد(پانا) - امام جمعه کاشمر در خطبه روز قدس گفت اگر شخصی به ظاهر نماز بخواند ولی در مقابل جنایات صهیونیسم و استکبار بی‌تفاوت باشد، منحرف است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نماز بدون واکنش به جنایات صهیونیسم انحراف است

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در خطبه اول نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس (ره) اظهار داشت: در ۲۷ رمضان دشمن، مظلومانه آیت الله مدرس (ره) را به شهادت رساند.آیت الله مدرس (ره) به ما آموخت که به شرق و غرب تکیه نکنیم. ایت الله مدرس دیانت و سیاست را یکی میدانست پس ماهم مثل ان بزرگمرد سیاست و دیانت را در کنار همدیگر حمایت کنیم.

وی با اشاره به دوازدهم اردیبهشت روز ترور ناجوانمردانه شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: یاد شهید آیت الله مطهری (ره) آن اسلام شناس بزرگ گرامی باد، معلمان ما در اسلام شناسی الگویشان شهید مطهری است.شهید مطهری به دنبال نجات جوانان و رفع شبهات آنها بود.

امام جمعه افزود: مثل آیت الله مدرس سیاست و دیانت را درکنار همدیگر حمایت کنیم، مثل آیت الله شهید مطهری جریان شناس باشیم.باید جریان حق را بشناسیم، و از آن حمایت کنیم، گاهی شخصی به ظاهر نماز می خواند اما در مقابل استکبار و صهیونیسم هیچ واکنشی ندارد. این انحراف است.معلمان عزیز مثل شهید مطهری دشمن شناس باشند و روشهای دشمنی دشمن را بشناسند.

دانش آموز خبرنگار امیر علی شاه نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار