مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان پردیس:

۳۰۰ بسته معیشتی بین سرایداران مدارس توزیع شد

پردیس (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان پردیس گفت در آستانه عید سعید فطر و بزرگداشت ماه مبارک رمضان 300 بسته معیشتی تهیه و در آموزش و پرورش شهرستان پردیس با حضور سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ بسته معیشتی بین سرایداران مدارس توزیع شد

علیرضا رضایی، مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان پردیس تصریح کرد: این بسته‌ها بین سرایداران و خدمتگزاران مدارس این شهرستان توزیع شد تا از زحماتی که برای مدارس و آینده دانش‌آموزان می‌کشند قدردانی شود. ضروری است تا چنین فعالیت‌های مومنانه‌ای با کمک آموزش و پرورش و بسیج شهرستان پردیس انجام شود تا بتوانیم بخشی از زحمات پرسنل مدارس را جبران کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که ارزش ریالی هر بسته به مبلغ 3500000 ریال است اظهار کرد: این بسته‌ها با اتحاد و همکاری بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگی، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج شهرستان پردیس که شامل مرغ، برنج، روغن، سویا، ماکارانی و خرما است تهیه و در محل آموزش و پرورش این شهرستان توزیع شد.

همچنین شریف‌زاده مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز گفت: با ورود محمد فروتن سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس با آموزش و پرورش هماهنگ شده و با توجه به مشکلاتی که در بین خدمتگذاران مدارس به لحاظ حقوقی و معیشتی وجود دارد بسته‌هایی در رابطه با کمک‌های مومنانه تهیه و در ماه مبارک رمضان بین آنها توزیع شد.

دانش‌آموز خبرنگار: ماریا جهان‌تیغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار