عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خبر داد:

پیش بینی اختصاص صددرصدی اعتبار وزارت آموزش و پرورش در سال جاری

بوشهر(پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت در بودجه سال 1401 اعتبار مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به تصویب رسیده است که پیش‌بینی می‌شود صددرصد این اعتبار در اختیار این 2 وزارتخانه و سازمان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی اختصاص صددرصدی اعتبار وزارت آموزش و پرورش در سال جاری

غلامحسین کرمی در نشست با مدیرکل و شورای معاونان و مشاوران آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد: از اینکه عضو جامعه بزرگ فرهنگیان هستم مایه افتخار خود دانسته و حضور در جمع معلمان را موجب نشاط و خوشحالی می‌دانم.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس یازدهم اظهار کرد: تصویب لایحه بندی در شرایط فعلی اقتصادی، کار سخت و مهمی بود که با همکاری دولت و مجلس، این خواسته عمومی معلمان به قانون تبدیل شد.

وی افزود: افزایش دستمزد کارکنان و کارگران راه اصلی بهبود معیشت آنها نیست، بلکه باید روند افزایش گرانی و تورم کنترل شود.

کرمی ادامه داد: در بودجه سال جاری، اعتبار خوبی برای وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس تصویب شده است که پیش بینی می‌شود صددرصد بودجه مصوب، اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان است، تاکید کرد: باید در توزیع امکانات، اعتبارات و فرصت‌ها عدالت رعایت شود تا همه مناطق استان متوازن رشد کنند.

نماینده دشتی و تنگستان تاکید کرد: برای ساخت مدارس جدید در حوزه انتخابیه، ضمن اینکه از اعتبارات در اختیار نماینده، بودجه احداث چهار مدرسه در هر سال اختصاص می‌یابد، از طریق سازمان نوسازی مدارس، وزارت نفت و اعتبارات استانی برای حل این مشکل مهم مردم منطقه، تلاش ‌می‌کنم.

وی در واکنش به پیشنهادات مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص راه‌اندازی بیمه، بانک و بیمارستان فرهنگیان گفت: اگر این پیشنهادات به صورت کارشناسی شده تدوین شود، آماده ارائه در قالب طرح به مجلس هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار