عضو هیأت‌ فوتبال شهرستان پردیس:

شرکت تیم فوتبال بانوان مهرگان پردیس در مسابقات استان تهران

پردیس (پانا) - عضو هیأت ‌فوتبال شهرستان پردیس گفت تیم مهرگان پردیس امسال در بازی‌های داخلی شهرستان پردیس در رشته‌های فوتبال، فوتسال و در مسابقات استان تهران شرکت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت تیم فوتبال بانوان مهرگان پردیس در مسابقات استان تهران

وحید ‌خو در رابطه با تیم فوتبال بانوان به پانا گفت: «تیم فوتبال و فوتسال بانوان 3 سال است که در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه در زمین ‌چمن سوم‌خرداد، برای مسابقات استانی در حال آماده‌سازی هستند. این تیم تاکنون توانسته است در فوتسال رتبه‌های خوبی کسب کند.»

عضو هیأت ‌فوتبال شهرستان پردیس با اشاره به بانوانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، اظهار کرد: «از تیم بانوان شهرستان پردیس در دور اول استعدادیابی سه نفر به اردوی آماده‌سازی پایه‌های تیم ملی دعوت شدند. در حال حاضر دو نفر از آنها توانستند به مرحله بعدی اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال راه پیدا کنند.»

وی در رابطه با نحوه استعدادیابی دانش‌آموزان زیر 10 سال و جوانان و نوجوانان تصریح کرد:« ما هر ساله با برگزاری مسابقاتی استعدادهایی را از داخل مدارس و مدارس فوتبال از بین دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان زیر ۱۰ سال و نوجوانان و جوانان انتخاب می‌کنیم.»

خو با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری در سال گذشته، بیان کرد:«در سال گذشته هیأت فوتبال پردیس توانسته از بین ۳۰ هیأت فوتبال استان تهران، رتبه برتر را کسب کند.»

دانش‌آموز خبرنگار: طاها توکل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار