لیگ قهرمانان آسیا؛

رفیعی: هنوز شانس صعود وجود دارد

تهران (پانا)‌ - هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفتدر بازی فردا برابر پاختاکور ۳ امتیاز این بازی را کسب خواهد شد و هنوز شانس صعود وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رفیعی: هنوز شانس صعود وجود دارد

سروش رفیعی در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: فردا باید به مصاف پاختاکور برویم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی برنده خارج شویم.

وی ادامه داد: سپاهان شایسته صعود از این گروه است، باید تمرکز خودمان در این بازی حفظ کنیم و با احترامی که به تیم حریف و بازیکنان آنها می‌گذاریم اما برای برد و پیروزی به زمین خواهیم رفت و به دنبال آن هستیم تا برنامه‌های خود را در زمین اجرایی کنیم.

هافبک سپاهان تصریح کرد: برای صعود هنوز شانس داریم و می‌خواهیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. مهم این است که می‌خواهیم صعود کنیم و بازیکنان ما هم انگیزه مضاعفی برای این کار دارند. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم دل هواداران خود را شاد کرده و در ادامه نیز بتوانیم صعودمان را قعطی کنیم.

گفتی است در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم الدحیل با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های التعاون عربستان و سپاهان اصفهان نیز با ۷ و ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. پاختاکور نیز با ۳ امتیاز در رده چهارم است.

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پاختاکور فردا جمعه و از ساعت ۲۱:۴۵ به مصاف هم می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار